Як очікується, значна частина перевезень припадатиме на експорт міндобрив з Білорусі. А також реалізація проекту спрямована на розвиток логістики та перевезення вантажів між Україною і Білоруссю з використанням річкового транспорту, створення нових робочих місць та залучення нових вантажопотоків в морські порти України. Відповідна домовленість між двома компаніями була досягнута в Києві в понеділок, 17 грудня. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на АМПУ.
«АМПУ розгляне можливість проведення днопоглиблювальних робіт на судноплавних водних шляхах річки Дніпро. Білоруська сторона надасть нам інформацію про заплановані обсяги перевалки та параметри оброблюваних суден. Виходячи з цього, ми проведемо аналіз фінансово-економічної ефективності проведення необхідних робіт для досягнення гарантованих глибин проходу суден», — зазначив заступник голови ДП «АМПУ» Дмитро Роменський.
Зі свого боку, ЗАТ «Бєлтопенерго» планує також надати українським партнерам інформацію про терміни будівництва порту в Нижніх Жарах (Гомельська область, Республіка Білорусь). Компанія також зобов’язується розглянути можливість забезпечення білоруськими постачальниками вантажопотоку, необхідного для окупності днопоглиблювальних робіт.
Деталі співпраці зафіксовані в меморандумі між двома компаніями. З українського боку документ підписав заступник голови ДП «Адміністрація морських портів України» Дмитро Роменський, з білоруського — генеральний директор ЗАТ «Бєлтопенерго» Василь Варфоломєєв.
У церемонії підписання меморандуму взяли участь заступник Міністра інфраструктури України з євроінтеграції Віктор Довгань і заступник Міністра транспорту та комунікацій Республіки Білорусь Олексій Ляхнович.
Реалізація проекту сприятиме виконанню Дорожньої карти щодо поліпшення судноплавства на річках Дніпро і Прип’ять, у рамках проекту з відновлення міжнародного водного шляху Е-40, рішень Міжурядової україно-білоруської змішаної комісії з питань торговельно-економічної співпраці.
Джерело: propozitsiya.com