Пакування преміального насіння нового бренду Brevant™ від Corteva Agriscience™, Сільськогосподарського підрозділу DowDuPont, надає переваги у швидкості та безпеці при відкриванні мішків та надійно захищає від підробок. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз компанії.
Київ, Україна, 21 грудня 2018 року – Corteva Agriscience™, Сільськогосподарський підрозділ DowDuPont, оголосив про впровадження в Україні нової технології пакування насіння Easy Open для своєї продукції бренду Brevant™. Пакування за допомогою новітнього методу здійснюється на насіннєвих заводах компанії в Європі, включаючи українське підприємство «Стасі Насіння», розташоване в Полтавській області. Крім того, мішки насіння бренду Brevant™ будуть захищені голограмою ідентифікації IZON, яка дозволяє легко перевірити оригінальність придбаної продукції.
Easy Open – це інноваційна технологія, що передбачає відкривання мішків із насінням безпечним та зручним способом завдяки спеціальній розривній смужці в нижній частині. Цей спосіб дозволяє легко висипати насіння, запобігає потраплянню залишків паперу та інших частинок пакування до сівалок, а також убезпечує агрономів та працівників виробництва від порізів в порівнянні з відкриванням мішків звичайним способом за допомогою ріжучих предметів.
Крім того, продукція бренду Brevant™ буде захищена голограмою ідентифікації IZON, завдяки якій легко перевірити оригінальність виробництва. Цей додатковий засіб захисту, який був представлений в Україні в 2010 році для насіння бренду Pioneer®, унеможливлює повторне використання захисної етикетки і відтак – захищає від підробки.
«В наших розробках ми рухаємось вперед та полегшуємо життя українських сільгоспвиробників. Пакування продукції є одним із важливих етапів всього циклу агровиробництва, який повинен враховувати багато різних факторів, які виникають як в процесі зберігання, транспортування, так і в процесі використання безпосередньо в полі. Наші нові мішки мають оригінальні переваги та несуть в собі такі основні функції: швидкість, безпека, легкість та захист, – сказав Володимир Першута, керівник з продажів Brevant Seeds в Україні, Corteva Agriscience™. – Ми ставимо сільгоспвиробників в центр всього, що ми робимо, а тому завжди рухаємося в напрямку інновацій та нових технологій».
Corteva Agriscience™, Сільськогосподарський підрозділ DowDuPont, у липні 2018 року презентував свою мультибрендову стратегію розвитку насіннєвого бізнесу та анонсував вихід глобального бренду Brevant™ на український ринок у складі портфоліо компанії в якості преміального насіннєвого бренду. Новий бренд замінив Dow Seeds® і вже має оновлене посилене портфоліо, включаючи кукурудзу, соняшник, а також озимий ріпак.
Джерело: propozitsiya.com