Куди прямує додана вартість: яку органічну продукцію експортують, а що реалізують удома

Експорт органічної продукції до війни був значно більш диверсифікованим. Зараз українські виробники мають обмежені логістичні можливості. Втім, з’являється більше готових продуктів, що виробляються в Україні й потрапляють на полиці європейських супермаркетів. Поки йдеться про невеликі обсяги, але вони зростають у структурі експорту.

Обсяг споживання органічної продукції на внутрішньому ринку минулого року дещо зріс порівняно з 2022 роком. Найбільшим попитом користуються молочні продукти, овочі, фрукти та крупи. Лідери експорту — кукурудза та соя. 

Про це свідчать результати дослідження ринку органічної продукції в Україні 2023 року, проведеного ТОВ «Органік Стандарт».

Джерело: agroportal.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *