АТ «Укрзалізниця» ввело в постійну експлуатацію 10 зерновозів моделі 19-754 з модернізованими рамами кузовів вагонів, що мали тріщини хребтових балок. Про це повідомляє медіацентр «Магістраль». Про це пише propozitsiya.com з посиланням на АПК-Інформ.
Уточняється, що модернізація проводилася в експлуатаційно-ремонтному вагонному депо Херсон (ВЧДЕР Херсон).
«Після експериментального пробігу протягом шести місяців дослідної партії та комісійного огляду їх на базі вагонного депо Подольск, приймальна комісія дозволила експлуатувати зерновози сталевою магістраллю України ще шість років. Раніше рухомий склад з таким дефектом вилучався з обігу», – йдеться в повідомленні.
Відзначається, що вартість модернізації одного вагона становить 3-5 тис. грн., тоді як, новий зерновоз коштує 1,8 млн. грн.
Джерело: propozitsiya.com