Якщо ще декілька років тому про Україну знали не так багато, а наші виробники були представлені на великих виставках лише поодиноко, то зараз завдяки активній роботі і Уряду, і самих виробників на подібних заходах, українські стенди та павільйони набирають популярність. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-службу Мінагрополітики.
Про це зазначила в. о. Міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева під час круглого столу «Відкриваючи Японію: план дій на 2019-2020». Головними темами заходу стали обговорення результатів участі вітчизняних агровиробників в організації першого українського стенду на міжнародній виставці «Foodex Japan 2019», яка проходила в Японії в березні цього року, а також формування на наступні 5 років дорожньої карти виходу української продукції АПК на ринок Японії.
«Японія входить до переліку ключових ринків згідно з Експортною стратегією України та секторальною експортною стратегією для харчової та переробної галузі. Японія – третя економіка у світі з високою платоспроможністю населення. Тому цей ринок є надзвичайно цікавим і перспективним для аграрного експорту», – наголосила Ольга Трофімцева та додала, що останніми роками ми спостерігаємо планомірне зростання експорту продукції АПК до Японії. У 2018 році він зріс на майже 32% у порівнянні з 2017 роком і склав понад 112 млн $.
Також в. о. Міністра підкреслила, що найбільший потенціал експорту до Японії мають перероблені та готові нішеві харчові продукти.
Варто відзначити, що вже через місяць після участі у виставці, наші виробники відчули позитивні результати: два виробника отримали інспекцію свого виробництва від японських партнерів, 11 з 13 компаній мають домовленості щодо співпраці, 17 представників мають високу ймовірність підписання контрактів.
Джерело: propozitsiya.com