У 2017 році обсяг ринку AgriFoodTech–стартапів складав близько $10 млрд, то вже за результатами 2019 року ця цифра досягла майже $20 млрд.
Про це заявив член наглядової ради Української асоціації венчурного та приватного капіталу (UVCA) і член комісії Українського фонду стартапів (USF) Олександр Романишин 11 березня в Києві, пише propozitsiya.com.
Він уточнив, що AgriFoodTech об’єднує системи управляння землями сільськогосподарського призначення, точне землеробство, eGrocery, Agribusiness Marketplaces та інші.
Серед зазначеної суми стартапів, які перебувають на початкових етапах розвитку, не більше ніж $1 млрд, проте кількість угод найбільша і нараховує більше тисячі.
Технологічні компанії скуповуються великими компаніями та агрохолдингами, які бажають бути на часі з новітніми технологіями. Найбільш активними гравцями минулого року були Raven та CNH.
Що стосується України, яку так часто називають аграрною державою, то обсяг інвестицій у проекти AgriFoodTech ще за 2017 рік не перевищував $10 млн.
Та зараз, як вважає Олександр Романишин, зростає зацікавленість великих корпорацій до стартапів, що є позитивним сигналом для галузі.
Великий бізнес воліє бути більш технологічним з одного боку, а з іншого, володіє необхідними ресурсами.
Негативний фактор для внутрішнього ринку — суттєва кількість проектів взагалі не орієнтується на український ринок: стартапи одразу планують виходити в країни, де є попит на їх розробки і там планують продажі.
Джерело: propozitsiya.com