В УЗА оцінюють експорт зернових і олійних в новому році на рівні 52 млн т. Для забезпечення ефективних експортних відвантажень зернових потоків потрібно переорієнтувати на порти Миколаїв та «Південний», там є вільні місця для будівництва нових під’їзних шляхів. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на експертів УЗА, та прес-центр Асоціації.
Фахівці відзначили, що традиційний для зерна порт «Одеса» розташований в межах міста, і там вичерпані всі можливості для побудови нових під’їзних шляхів для підвищення пропускної здатності гавані.
Крім того, для того, щоб Україна змогла впоратися з вивезенням всього запланованого зерна на експорт, «Укрзалізниця» повинна поліпшити свою роботу мінімум на 50%.
«Наприклад, зараз Україна має більше 1000 елеваторів, які можуть відвантажувати до 700 тис. т зерна на добу. У той же час, УЗ може вивести тільки 100 тис. т зерна на добу», – йдеться у повідомленні.
Експерти вважають – щоб логістика змогла впоратися з перевалкою зерна на рівні 52 млн т на рік, УЗ повинна в півтора рази збільшити кількість вагоноподач на добу.
Джерело: propozitsiya.com