Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» (МХП) у квітні-червні 2020 року знизив продаж соняшникової олії на 5% порівняно з аналогічним періодом 2019 року — до 82,65 тис. тонн.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на interfax.
Зменшення обсягів продажу соняшникової олії спричинене переважно зниженням виробництва олії шляхом зменшення частки соняшникової макухи в комбікормі.
У січні-червні 2020 року обсяги продажу соняшникової олії становили 163,36 тис. тонн, що на 12% нижче порівняно з аналогічним періодом минулого року.
«Зменшення обсягів у першому півріччі 2020 року зумовлене переважно зменшенням вхідних запасів станом на 1 січня 2020 року, в результаті зміни умов постачання з DAP на FOB», — пояснили в МХП.
У другому кварталі 2020 року обсяги продажу соєвої олії зросли на 19% — до 10,84 тис. тонн у результаті зменшення залишків. Сукупно за шість місяців 2020 року обсяги продажу становили 21,61 тис. тонн, що на 11% нижче порівняно з аналогічним періодом минулого року здебільшого в результаті зменшення виробництва (зменшення частки соєвого шроту в комбікормі та продажу третім особам).
«Компанія розглядає експорт рослинних олій як один із «природних методів хеджування» для накопичення додаткових валютних надходжень і захисту від нестабільності національної валюти», — зазначили в МХП.
У 2020 році МХП планує зібрати врожай з 365 тис. га землі.
«Збір озимих культур — рапсу, ячменю і пшениці — триває. З близько 30% земель уже зібрано врожай озимих культур, згідно з очікуваннями компанії та зважаючи на погодні умови, які цього року відрізняються: температура в травні була нижча на 3-5 градусів, ніж зазвичай, що подовжило період дозрівання сільськогосподарських культур», — повідомили в МХП.
За інформацією агрохолдингу, ярові культури (кукурудза, соя і соняшник) перебувають у хорошому стані.
Чистий прибуток МХП у 2019 році зріс в 1,7 рази порівняно з 2018 роком — до $215 млн. Виручка в 2019 році збільшилася на 32% — до $2,06 млрд.
Джерело: propozitsiya.com