Зростання попиту на альтернативні види борошна спостерігається в світі під час пандемії коронавирусу. Панічні закупівлі на тлі карантину привели до того, що традиційного пшеничного борошна просто не вистачає.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на fooddive.
«Звичайного борошна не було в наявності у багатьох роздрібних магазинах, тому люди, які ніколи навіть не чули про горіхове борошно, почали його купувати. Так ми отримали величезний приплив нових споживачів», — сказав директор з маркетингу та інновацій Nature’s Eats Дж. К. Тейлор III, компанії-виробника нетрадиційного борошна.
У компанії вважають, що суміш мигдального борошна та інших натуральних інгредієнтів підвищує інтерес споживачів до продукту. Однак Nature’s Eats далеко не єдиний виробник альтернативних видів борошна.
«Під час пандемії ми були дуже завантажені, і всюди був високий попит на основні продукти для випічки», — сказав фахівець з кулінарного контенту в Bob’s Red Mill Сарен Шастин, — Традиційна пшенична мука користується особливо високим попитом, а іноді навіть відсутня в наявності по всій країні. Це спонукало багатьох споживачів купити пакет альтернативного борошна і почати експериментувати».
За словами Шастіна, онлайн-продажі збільшилися більш ніж удвічі за останні кілька місяців.
Компанія, яка виробляє борошно з кокоса, мигдалю, маніоки, кіноа, фундука та тапіоки, а також традиційне універсальне борошно, була завантажена більше, ніж в сезон зимових свят, коли зазвичай спостерігається найбільший обсяг замовлень.
Джерело: propozitsiya.com