Підприємець Андрій Бігленко, засновник бренду Українські в’ялені помідори, став переможцем проєкту підтримки малого бізнесу Бізнес-трамплін, написав співзасновник і головний виконавчий директор Rozetka.ua Владислав Чечоткін.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на ua-news.liga.net.
«Головний приз в 500 000 грн отримав бренд Українські в’ялені помідори з Херсона. Засновник «Помідоров…» хоче, щоб українські томати купували навіть в Італії», — написав Чечоткін.
Бігленко вирішив заснувати власний бізнес, після того, як дізнався, що в Україні відсутнє виробництво в’ялених помідорів. Хоча цей продукт досить популярний в Європі.
Підприємець купує помідори безпосередньо на полях у херсонських фермерів, що забезпечує найнижчу ціну сировини. Далі помідори сушаться в спеціальних сушарках. Собівартість однієї банки готової продукції — близько 70 грн.
Бігленко просуває Українські в’ялені помідори через акаунт у Instagram. За словами підприємця, попит на його продукцію перевищує пропозицію.
Гроші за перемогу в Бізнес-трампліні підприємець витратить на розширення виробництва і лінійки продукції. Використовувана Бігленком технологія дозволяє виробляти також в’ялені фрукти.
Всього в проєкті підтримки малого бізнесу було розглянуто 1218 заявок. Перші п’ять місць отримали грошові призи на загальну суму 1,6 млн грн.
Джерело: propozitsiya.com