6 нових трендів сирної культури в 2021

20 січня в світі відзначали День сиру. Всі причетні до цього, а саме крафтові й промислові виробники, рітейлери, постачальники, сирні сомельє і сирні цінителі, святкували день свого улюбленого продукту.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз ARDIS GROUP.

До Дня сиру поділилася своїми очікуваннями від 2021 для сирної галузі Наталія Кагадій, керівник проєкту ProCheese компанії ARDIS GROUP, найбільшого імпортера сиру в Україні.

«Протягом більше 20 років безперервної роботи на українському ринку нам вдалося накопичити достатньо досвіду і спостережень, щоб спрогнозувати тенденції, які будуть супроводжувати сирний ринок весь 2021. Пандемія в минулому році внесла значні зміни в наше життя, а значить нові реалії, нові пристосування і нові тренди відтепер всюди чекають кожного з нас.

Перш за все, потрібно пам’ятати, що будь-яку кризову точку варто перетворювати в власну точку для зростання, тому пандемія підготувала для всіх нас велике поле для зльотів, достатньо лише вибрати для себе вдалу смугу. Таким чином, ми готуємося спостерігати за стрімким розвитком у всіх галузях без винятку, в тому числі і на сирному ринку», — стверджує Наталя Кагадій.

З огляду на нові тенденції, які приніс 2020 на життя людей по всьому світу, ми очікуємо 6 нових трендів сирної галузі як в Україні, так і за її межами.

 

  • Здорове харчування і спосіб життя

Щодня по світу поширюються нові відкриття вчених і дієтологів. Піддається змінам стандартна харчова тарілка, все частіше жителі планети скорочують вживання продуктів тваринного походження на користь цільних круп, бобових, овочів і фруктів. Але в цьому ми не бачимо пропорційного скорочення обсягів сирного ринку, а навпаки велику можливість для розвитку сирної культури всюди, в тому числі і в Україні.

  • Довіра і безпека

З наших спостережень за ринком в минулому році ми зробили висновок, що найбільшою популярністю серед споживачів користувалися сири відомих і визнаних роками брендів, таких як Philadelphia, Zanetti, Bergader і т.п.
Відкритість виробника зі споживачем
Виробники повинні будуть відкрито ділитися всією інформацією, яка переконає сучасного споживача вибрати їх продукт.

  • Підтримка вітчизняних виробників

Закриття кордонів і обмеження в подорожах змусили людей озирнутися і почати пізнавати свою країну з туристичної точки зору. Справжнім відкриттям для жителів європейських країн стали їхні рідні краєвиди, що ховалися за межами мегаполісів. За аналогією ми очікуємо, що схожим відкриттям для українців стануть досягнення крафтових сирних господарств.

  • Нові емоції та враження

Після тривалих карантинних обмежень люди зажадають більше розваг, емоцій і знань. Отже, люди почнуть знову відвідувати різні івенти і допитливо колекціонувати нові враження

  • Розвиток сирної культури

Допитливість сучасного споживача призведе до пошуку нових смаків на звичних торгових вітринах. Докучливий сендвіч із сиром залишається далеко позаду, цінителі відкривають для себе нові страви і сирні тарілки в усьому їх різноманітті.

Насправді, українці вже готові пізнавати нові смаки, тільки поки не знають з чого почати.

Як ви могли помітити, сирну галузь у цілому чекають якісні поступові зміни, чому не можна не радіти.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *