На початку червня компанія «Добродія Фудз» ініціювала соціальний проєкт «Добро в дії» від ТМ «Добродія». Основною його метою є підтримка України з боку компанії та споживачів її продукції — вівсяних пластівців під ТМ «Добродія».
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на пресреліз «Добродія Фудз».
Проєкт передбачає, що з кожної придбаної упаковки продукції ТМ «Добродія» з наліпкою «Добро в дії», 1 грн від її вартості буде відрахована на покриття нагальних потреб українців на постраждалих територіях.
Отримані від продажу кошти перераховуються до Благодійної організації «Благодійний фонд «Фонд регіонального розвитку «Семаргл», який опікується проблемами та потребами постраждалих територіальних громад.
На першому етапі проєкту вже перераховано понад 81 тис. грн. Кошти підуть на відновлення зруйнованих об’єктів у Чернігівській області.
«Наша ініціатива щодо допомоги постраждалим від війни людям та громадам викликала чималу підтримку з боку споживачів продукції ТМ «Добродія», чому ми дуже вдячні. Адже нині допомога постраждалим селищам та містам — це місія кожного українця. Плануємо і надалі розвивати та розширювати соціальну допомогу», — прокоментувала Ірина Брославцева, директор компанії «Добродія Фудз».
Джерело: propozitsiya.com