У Верховній Раді України розглядають питання щодо дій Укрзалізниці в частині створення штучного обмеження пропозиції у вагонах-зерновозах, що належать державній компанії. Використовуючи такий підхід Укрзалізниця в пікові сезони попиту є основним гравцем який формує ціни на всьому ринку. Навмисне зменшення пропозиції призводить до значного здорожчання транспортування, що лягає на плечі вітчизняних виробників.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на Rail.insider.
Також депутати не оминають питання щодо використання монопольного становища Укрзалізницею у вигляді надання переваг послузі з використання вагонів перевізника, які реалізовані через аукціони Прозорро.Продажі. Йдеться про те, що Укрзалізниця при продажі послуг з використання вагонів гарантує (зокрема й фінансово) вчасну подачу своїх вагонів під навантаження, що створює нерівні умови на ринку надання вагонів у використання з іншими приватними операторами. Перевезення у придбаних вагонах УЗ через аукціон також отримують гарантоване погодження планів перевезень, що також є нерівними умовами порівняно з приватними операторами вагонів.
Як повідомлялося раніше УЗ використовує монопольну послугу надання вагонних візків 1435 мм у користування з метою отримання переваги для своїх вантажних вагонів.
Джерело: propozitsiya.com