Логістика агроекспорту: лютневі показники

У лютому експорт агропродукції автомобільним транспортом суттєво зріс. За період з 1 по 24 число було перевезено 248,4 тис. тонн, що на 41,6% більше, ніж у січні.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на допис в telegram каналі SPIKE BROKERS.

Найбільший приріст спостерігався на кордонах з Молдовою та Румунією – плюс 60% (до 36,5 тис. тонн) і 47,3% (до 61,3 тис. тонн) відповідно. На угорському та польському напрямках зростання склало 43,2% (до 29,4 тис. тонн) і 35,8% (до 106 тис. тонн). Найменший приріст – на словацькому кордоні, де експорт зріс на 22,3% і досяг 15,1 тис. тонн.  

Серед основних експортних товарів лідирують соняшникова олія (31,2 тис. тонн) та м’ясо птиці (18,7 тис. тонн).  

Внутрішні тарифи на автомобільні перевезення знизилися на 2-4 долари залежно від напрямку, тоді як вартість перевезень до Європи залишилася без змін.  

Перевезення зернових залізницею в напрямку західного кордону та морських портів подешевшало. Основними причинами стали скорочення попиту на перевезення та зменшення обсягів передачі зерна через прикордонні переходи.  

Водночас тарифи на транспортування зерна до Європи залишилися стабільними завдяки довгостроковим контрактам.  

Вартість доставки зерна із західного кордону України до Італії становить 35-40 євро за тонну для старого врожаю та 45-50 євро для нового. Перевезення до Німеччини коштує 33 євро за тонну, а до Нідерландів – 40 євро. Різниця у вартості між старим і новим урожаєм коливається в межах 5-10 євро залежно від країни призначення.  

Ринок морської логістики залишається стабільним, але між замовниками та судновласниками триває боротьба за тарифи. Вантажовідправники наполягають на їхньому подальшому зниженні через нестачу стабільних вантажів і надлишок суден. Натомість власники флоту стверджують, що ставки вже досягли мінімального рівня.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *