Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/koppst/htdocs/koppst.kr.ua/wp-includes/functions.php on line 6121
Kernel має намір у 2,5 рази збільшити обсяги поглибленої переробки олії | ► КОППСТ

Kernel має намір у 2,5 рази збільшити обсяги поглибленої переробки олії

Kernel у найближчі три-п’ять років має намір поглиблювати переробку олійних культур, зокрема, збільшити у 2,5 рази переробку олії у спеціальну кулінарну олію.

Про це пише Пропозиція із посиланням на Інтерфакс-Україна.

«Нам важливо поглиблювати далі переробку на рівні країни, впроваджувати програми, які будуть цьому сприяти. У “Кернела” сьогодні близько 10% соняшникової олії переробляється у спеціальну кулінарну олію, яка реалізується через «пляшку»… У нас у планах збільшити саме цей об’єм десь 2,5 рази у наступні три-п’ять років», – сказав Євген Осипов, СЕО агрохолдингу, він під час Саміту експортерів-2025, організованому виданням Forbes Ukraine.

Другим пріоритетом «Кернела» Осипов назвав перехід на енергонезалежність. Ця програма була започаткована агрохолдингом 2019 року. Наразі на всіх масло-екстракційних заводах «Кернел» встановлено когенераційні установки і з точки зору енергонезалежності вони є повністю автономними, не потребують зовнішньої електроенергії й працюють на природному газі.

«Думаю, це гарний приклад у цілому для нашої країни, тому що це і розподілена генерація, і гарантія того, що ти завжди будеш працювати», — наголосив СЕО агохолдингу.

Третім завданням під час війни, яке ставить перед собою «Кернел», за словами Осипова, є відкриття експортних ринків, впровадження сертифікації і модіфікація регуляторної бази, перш за все, для роботи з Європою.

«Україна і Європа взаємний баланс ніколи не скривлять. З точки зору аграрної продукції ми розуміємо, що завжди, мінімум, 25–50 % будемо відправляти на інші ринки. Це, перш за все, азійські ринки, ринки Близького Сходу та Африки. Для нас дуже важливо інтегруватися до них, робити з ними програми, пов’язані з модіфікацією регуляцій. Адже наші ринки скрізь. Україна – світовий продовольчий хаб не тільки для Європи, а й для всього світу. Ми маємо бути інтегрованими скрізь. Для України дуже важливі відновлення і зростання», – зазначив СЕО агрохолдингу і додав, що український бізнес має думати про зовнішню інтеграцію і знижувати внутрішню дезінтеграцію.

 

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *