Кілька провідних виробників лохини в Україні створили нову загальногалузеву асоціацію, оскільки вони прагнуть збільшити частку країни на зростаючому міжнародному ринку. Про це інформує fruitnet, пише Пропозиція.
Новостворена Асоціація виробників лохини України об’єднує експертів і підприємців із спільною метою — розвивати національний сектор лохини, покращувати якість і експортний потенціал її плодів, а також співпрацювати в таких сферах, як вирощування, міжнародна дистрибуція та маркетинг.
До складу київської групи входять шістнадцять компаній – АЕ «Захар-Сад», «Агро Фрутіка Бишків», «Агромікс Закарпаття», «Артберрі», «Беррі Хіллс», «Блу Беррі», «Фемілі Гарден», «Грас Авеню», «Грін», «Ласки», «Нікдарія», «Органік Сад», «Орніберрі», «Тарасів Обрій», «Віан 2021» та «Вітамін UA», і разом вони представляють близько 20 % виробництва в країні. або приблизно 850 га.
Незважаючи на очевидний недолік, пов’язаний зі збройним конфліктом у власних кордонах після вторгнення Росії, президент асоціації Наталія Пукшин із Blue Berry каже, що вважає, що українська галузь чорниці може зробити кілька важливих кроків вперед у найближчі місяці та роки.
«Перший рік роботи асоціації проходитиме в розпал повномасштабної війни, що створює додаткові ризики та виклики», — розповідає президент асоціації Наталія Пукшин із Blue Berry. — Загальна мета першого року полягає в тому, щоб створити згуртовану спільноту виробників чорниці, озброєних знаннями та інструментами для розвитку, і закласти основу для подальшого зростання галузі, незважаючи на всі виклики».
Роботу Наталії Пукшин на посаді президента асоціації підтримуватиме її виконавчий директор, CEO Family Garden Іван Гречківський.
Джерело: propozitsiya.com