CRM-система – це вже давно не просто база даних клієнтів. Сучасна CRM – це цілий набір інструментів для організації роботи продажів у компанії. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на ПроАгро Груп.
CRM-система повинна накопичувати і зберігати всю інформацію про клієнтів компанії, вміти з ними взаємодіяти (бажано ще й без участі людини), сегментувати їх для максимальної персоналізації і надання максимально підходящі пропозиції, давати можливість аналізувати і продажу і роботу співробітників відділу продажів.
Сучасна CRM – це вільне спілкування між співробітниками і їх спільна робота. Що ще повинна вміти сучасна CRM ви дізнаєтеся на IV щорічному Форумі “Агромаркетинг 2019” з доповіді директора компанії “Бітрікс24” Дмитра Суслова “Що спільного між комбайном і CRM?”.
З питань участі у наших подіях, партнерських програм, організації доповіді та розміщення реклами звертайтеся до Інформаційної компанії “ПроАгро Груп”:
тел./факс: (+38 044) 248-02-67, (+38 067) 243-38-03
e-mail: [email protected], [email protected]
сайт події: http://www.proagro.com.ua/events/marketing2019/
Джерело: propozitsiya.com