З квітня 2017 року по березень 2018 року продаж на ринку снеків в Україні зросли на 6,8%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це свідчить дослідження ритейл-аудиту Nielsen. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на delo.ua.
Також повідомляється, що в грошовому вираженні продажі снеків виросли на 24,7%.
Уточняється, що найбільшою категорією з продажу в натуральному вираженні є насіння соняшнику.
“З квітня 2017 року по березень 2018 року продажі цієї категорії зросли на 16,1% в грошовому вираженні, але впали на -6,6% в натуральному”, – розповіли аналітики.
Також зазначається, що основний внесок в зростання ринку снеків внесла категорія “картопляних чіпсів”, що займає частку в 34% в грошовому та 23,3% у натуральному вираженні.
Продажі картопляних чіпсів протягом звітного періоду зросли на 29% та 21% в грошовому і натуральному вираженні відповідно.
До інформації: “PepsiCo Україна” в 2019 році запустить лінію з виробництва чіпсів ТМ Lay’s в Миколаївській області.
Джерело: propozitsiya.com