12.11.2019 року Антимонопольний комітет України оприлюднив на офіційному сайті інформацію про схвалення Звіту про результати дослідження ринку курятини у 2016-2018 роках.
На думку АМКУ, «Миронівський хлібопродукт» практикує обмежувальну торгову політику щодо дистриб’юторів, субдистриб’юторів та партнерів. Крім того, АМКУ, вважає, що МХП зловживає монопольним (домінуючим) становищем на ринку, що відображено в підвищенні цін на курятину у липні-серпні 2017 року.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на МХП.
З приводу даної ситуації МХП висловлює свою офіційну позицію:
- 1. Агроіндустріальний холдинг МХП у своїй діяльності чітко дотримується діючого законодавства України, в тому числі і Закону України «Про захист економічної конкуренції».
- 2. Протягом трьох останніх років МХП активно підтримує комунікації з АМКУ, оперативно надаючи всю необхідну інформацію у відповідності з офіційними запитами або вимогами комітету.
- 3. МХП максимально сприяє та сприятиме посадовим особам АМКУ в проведенні об’єктивного та всебічного розслідування та надаватиме необхідні дані.
- 4. В офіційно опублікованих на сайті АМКУ Річних звітах за 2017 та 2018 роки, АМКУ не визначає МХП, як компанію, яка має монопольне (домінуюче) становище на ринку реалізації м’яса курячого.
- 5. Звертаємо увагу на те, що МХП діє в межах законодавства України та Торгової політики МХП при дистрибуції курятини, та ніколи своїми діями не обмежувало права інших учасників ринку вільно обирати собі партнерів, а також не нав’язувало іншим учасникам ринку власних правил поведінки. При цьому, підвищення цін на курятину у липні — серпні 2017 року відбулося з об’єктивних причин, про що було інформовано АМКУ у відповідях на Вимоги АМКУ.
- 6. Усі попередні звинувачення, які приводить АМКУ у своєму повідомленні, МХП вважає безпідставними та необґрунтованими.
Джерело: propozitsiya.com