В умовах падіння промислового виробництва в Україні, значного збільшення дефіциту державного бюджету, кризи малого та середнього бізнесу держава має розробити програму стимулювання економіки та підтримки бізнесу з метою зменшення втрат, спричинених поширенням коронавірусу та впровадженням карантину, вважають в агрохолдингу “Миронівський хлібопродукт” (“МХП”).
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на interfax.com.ua.
Відповідно до прес-релізу, компанія вже виділила на боротьбу з коронавірусом в Україні 84 млн грн.
Наразі МХП забезпечує внутрішній ринок і виконує всі зовнішні зобов’язання, продовжуючи експорт до понад 80 країн світу.
“МХП” не погіршить постачання курятини на внутрішній ринок. Тому всі підприємства групи “МХП” продовжують працювати на повну потужність, запровадивши додаткові заходи безпеки”, – зазначили в компанії.
Крім того, компанія з розумінням ставиться до дій уряду, спрямованих на стабілізацію цін на товари, що мають важливе соціальне значення, товари протиепідемічного призначення.
“Зазначена постанова (ухвалена урядом 22 квітня) більшою мірою стосується торговельних мереж, які здійснюють реалізацію товару кінцевому споживачеві. Впровадження державного регулювання цін шляхом декларування зміни роздрібних цін на товари означає, що об’єкти (установи) роздрібної торгівлі проводять декларування зміни роздрібних цін на товари, в разі зміни ними роздрібної ціни, порівняно з роздрібною ціною, що діяла раніше”, – зазначили в компанії, додавши при цьому, що компанія не впливає на кінцеву ціну.
Джерело: propozitsiya.com