John Deere представила найсучасніший трактор серії 8R

Компанія John Deere представила аграріям новий трактор 8RX.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз компанії.

Це єдиний в світі не шарнірно-зчленований серійний трактор на чотирьох гусеницях: завдяки особливостям оригінальної чотирьохгусеничної конструкції він має всі переваги колісної та гусеничної техніки одночасно. 

Трактор 8RX став відповіддю на глобальну тенденцію: в даний час дуже помітний запит на універсально-просапні трактори потужністю 300–400 к. с., здатні працювати на будь-якому вигляді ґрунту, мінімально ущільнюють і не пошкоджують ґрунт. Цю вимогу задовольняє чотиригусенична конструкція. Вона дозволяє зняти традиційні недоліки двогусеничних тракторів, такі як пошкодження ґрунту при розвороті, втрата корисної потужності при роботі на полях зі складним контуром або рельєфом, неможливість роботи в надмірно вологих умовах і т.д.

Одночасно зберігаються їх переваги — в першу чергу можливість раннього початку робіт завдяки більшій, ніж у колісних тракторів, плямі контакту і меншому відсотку пробуксовки. Експерти John Deere вважають, що модель 8RX можна назвати провідною конфігурацією 2020 року, оскільки вона втілила в собі найактуальніші сучасні тренди. 

Машина оснащена перевіреним 9-літровим двигуном John Deere з двоступінчастим турбокомпресором, який відмінно зарекомендував себе в інших моделях. Номінальна потужність двигуна — 410 к. с., максимальна доходить до 443 к. с., а крутний момент становить 1 851 нм. Важливо, що номінальна потужність зберігається навіть на складних ділянках, завдяки чому не знижується ні швидкість руху, ні інтенсивність польових робіт. 

На тракторі встановлена надійна повністю автоматична трансмісія PowerShift з 23 передачами переднього ходу. Вона поєднує всі сильні сторони попередніх розробок компанії, володіє високою паливною економічністю, простотою управління, забезпечує плавність ходу, а ефективність силової передачі доходить до 94%. 

Гусениці роблять трактор 8RX унікальним, оскільки це єдиний в світі не шарнірно-зчленований трактор на чотирьох гусеницях. Більшість інших чотирьохгусеничних машин, представлених на ринку, являють собою переробку існуючих колісних тракторів під гусеничну каретку. В результаті скорочується термін служби, знижується комфорт, порушується розподіл ваги.

Ходова частина 8RX побудована з нуля саме для того, щоб вирішити ці проблеми. Колісна база і мости на цьому тракторі принципово інші: так, попереду встановлений міст нової серії 1800, який з запасом витримує навантаження від 20 тонної машини (приблизний вага в середній конфігурації), при цьому трактору не потрібно баластування. Крім того, новий міст забезпечує безпрецедентний радіус розвороту, — менше, ніж у колісного трактора 8R, і комфорт при водінні, який можна порівняти з комфортом роботи на колісному тракторі.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *