Ставки на внутрішньому ринку автомобільних перевезень продовжують знижуватися. Основна причина – скорочення зворотного вантажопотоку з портів. Це ускладнює планування кругорейсів і робить їх менш вигідними.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на допис в telegram каналі SPIKE BROKERS.
Через це деякі перевізники змушені зменшувати кількість рейсів або навіть тимчасово припиняти роботу. Водночас конкуренція за доступні вантажі зростає, що ще більше тисне на ставки.
Очікується, що ситуація залишатиметься складною, доки вантажопотоки з портів не стабілізуються. Якщо тенденція збережеться, частина перевізників може залишити ринок. Водночас перевезення до Європи залишаються стабільними завдяки сталому попиту та зручному зворотному завантаженню.
З початку січня залізничний експорт зернових через румунський кордон почав відновлюватися після завершення слідчих дій правоохоронців. За 22 дні обсяги передачі вагонів зросли на 93,3% – до 9,86 вагонів на добу.
На кордонах зі Словаччиною та Угорщиною зафіксоване зниження перевезень на 26,8% і 8,3% відповідно. Польський напрямок також показав незначне скорочення.
Водночас середньодобовий обсяг розвантаження вагонів у портах зріс на 13,5%, а накопичення вагонів у напрямку Ізмаїла скоротилося на 40,6%. Ставки на залізничні перевезення поки залишаються без змін, але очікується їх перерахунок на початку лютого.
Фрахтові ставки на морські перевезення демонструють стабільність, хоча вантажопотік на ринку залишається низьким. Очікується, що подальші зміни залежать від загальної активності експортерів і попиту на перевезення.
Джерело: propozitsiya.com