Пандемія COVID-19 та її руйнуючий вплив на роздрібний сектор, пришвидшили деякі технологічні тенденції в магазинах, такі як біометричні каси та системи сканування.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на freshplaza.com.
Нова тенденція, що з’являється, — це потяг до пошуку рішень для розрізнення свіжих продуктів, таких як фрукти та овочі, оскільки вони, як правило, швидко псуються.
У США такі компанії, як Amazon, відповідають за впровадження багатьох рішень для автоматизації. Наприклад, компанія, яка займає першість серед магазинів без каси, нещодавно запустила мережу магазинів Amazon Fresh з більшим продуктовим асортиментом та більшим акцентом на свіжості продуктів. У цих закладах використовується технологія розпізнавання продуктів на основі штучного інтелекту, яка позбавляє потреби оглядати кожен продукт окремо та мінімізує контакт покупців.
Актуальність таких рішень у магазинах також зростає в Європі. PIXEVIA — постачальник технологій автоматизації магазинів, чия система розпізнавання продуктів працює зараз у першому в Європі продуктовому магазині без каси.
«Існує багато проблем, пов’язаних із розробкою повністю функціональної та надійної системи розпізнавання свіжих продуктів», — сказав Міндаугас Еглінскас, генеральний директор Pixevia.
«Наприклад, у багатьох алгоритмах не вдається розрізнити подібні на вигляд фрукти — наприклад, апельсини та хурму. Крім того, оскільки у більшості фруктів та овочів термін зберігання дуже обмежений, завжди існує ризик не проконтролювати запас їжі і створити цим більше харчових відходів. Тому ринкова система повинна відстежувати тенденції покупок, формувати точні прогнози продажів. З огляду на ці виклики, ми ретельно протестували наш продукт у нашому магазині Pixevia Smart Store у місті Вільнюс та дійшли до повністю функціональної системи розпізнавання продуктів».
Поки головним завданням команди Pixevia було започаткування інтелектуальних магазинів Pixevia, розроблених для того, щоб зробити покупки необхідних товарів простими, швидкими та зручними. Завдяки широкому спектру функціональних можливостей, технологія розпізнавання свіжих продуктів Pixevia є одним із ключових винаходів компанії.
У випадку, якщо товар наближається до закінчення терміну придатності або виявляє якісь ознаки застарілості, алгоритм динамічного ціноутворення попереджає менеджера магазину про те, що товар повинен продаватися за нижчою ціною, а згодом, за необхідності, вилучатися зі складу», — прокоментував пан Еглінскас.
За словами Еглінскаса, система видає знижки, аналізуючи дані, що стосуються попередніх тенденцій споживання, а також погодних умов. Таким чином, товари на складі зберігаються свіжими та безпечними для споживання.
Джерело: propozitsiya.com