Чистий прибуток агрохолдингу Миронівський хлібопродукт бізнесмена Юрія Косюка в 2019 році зріс у 1,7 рази у порівнянні з 2018 роком — до $215 млн.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на Інтерфакс-Україна.
Виручка компанії в 2019 році збільшилася на 32% – до $2,06 млрд, що обумовлено зростанням продажу курятини, рослинного масла і напівфабрикатів, а також покупкою словенської компанії Perutnina Ptuj.
Експортна виручка — $1,19 млрд, що становить 58% від загальної виручки (у 2018 році – 60%). Експортна виручка зросла на 28% у порівнянні з 2018 роком за рахунок збільшення продажів зерна, рослинного масла і продуктів м’ясопереробки.
Валовий прибуток МХП минулого року знизився на 6% – до $398 млн, операційний — на 31%, до $216 млн.
EBITDA агрохолдингу в 2019 році скоротилася на 16% – до $376 млн, EBITDA маржа — до 18% з 29%. Це було викликано низькими цінами (як на зернові культури, так і на курятину), несприятливими погодними умовами і значним зміцненням гривні.
«13 вересня 2019 року МХП оголосив про випуск єврооблігацій на суму $350 млн під 6,25% до 19 вересня 2029 року — облігації, що мають найдовший термін із найнижчою відсотковою ставкою у приватному секторі України. Надходження від цього випуску цінних паперів дозволили повністю погасити короткострокові зобов’язання МХП ($335 млн на кінець першого півріччя 2019 року), розширивши погашення кредитного портфеля і зробивши весь борг довгостроковим», — відзначили в компанії.
Протягом 2019 року МХП продовжив запускати додаткові виробничі майданчики Вінницької птахофабрики (друга черга), загальна кількість яких досягла шести. Інші підприємства холдингу продовжували працювати на повну потужність.
Джерело: propozitsiya.com