Компанія Нібулон розпочала тестування веб-версії «Кабінету постачальника» – програмного рішення, розробленого інженерами компанії з метою покращення взаємодії з постачальниками.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на допис на facebook сторінці Nibulon.
Функціонал рішення охоплює найболючіші питання, такі як контрактно-договірний облік та кількісно-якісний облік, та спрощує комунікацію в рази.
Передбачається, що віднині кожен постачальник «НІБУЛОНу» матиме персональний кабінет, як єдиний інтерфейс взаємодії з компанією, який надає вичерпну інформацію про історію, поточний стан та перспективні напрями партнерства. Аналітичний блок рішення опрацьовує дані про ефективність як в розрізі кожного окремого процесу перебування продукції на майданчиках «НІБУЛОНу», так і аналізує рух збіжжя по етапам в цілому. «Кабінет постачальника» містить інформацію про минулі та чинні договори, історію розрахунків, стан виконання зобов’язань та має функціонал персоналізованого розрахунку знижки відповідно до якості сільськогосподарської продукції в «один клік» без необхідності додаткових перемовин по телефону.
За словами Володимира Славінського, директора з торгівлі «НІБУЛОНу», ідея створення рішення з’явилася понад два роки тому, але її реалізація затрималась через широкомасштабну агресію проти України.
«Основна мета цього проєкту полягає у використанні сучасних технологічних рішень для створення максимально комфортних умов для наших постачальників. На нашу думку, цифровізація процесів обміну інформацією дозволить нам і нашим партнерам підвищити ефективність управління торговими операціями».
Джерело: propozitsiya.com