PepsiCo оголошує ціль: до 2030 року розширити масштаби практик сталого землеробства на майже 3 млн гектарів

PepsiCo, Inc. (NASDAQ: PEP) оголосила про нову амбітну політику сталого сільського господарства, що відповідає цілі до 2030 р. — розширення практики сталого землеробства на майже 3 млн гектарів, що приблизно дорівнює сумарному с/г сліду компанії. 

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз PepsiCo.

За оцінками компанії, ці зусилля дозволять усунути щонайменше 3 мільйони тонн викидів парникових газів (ПГ) до кінця десятиліття. Додаткові цілі до 2030 року включають покращення добробуту понад 250 000 людей у с/г ланцюжку поставок і закупівлю 100% ключових інгредієнтів із відповідальних джерел поставок. 

Програма сталого землеробства PepsiCo спрямована на отримання врожаю та інгредієнтів у такий спосіб, що пришвидшить перехід до відновлюваного господарства, низку практик, які можуть покращити й відновити екосистеми, зміцнити фермерські громади, водночас будуючи стійкість у харчовій системі.

Компанія сфокусується на перерахованих нижче напрямках.

1. Упровадження практик «сталого землеробства» на 3 млн га, тобто майже 100% землі, використовуваної постачальниками компанії для вирощування сировини. За оцінками, ці кроки призведуть до чистого скорочення викидів щонайменше на 3 млн тонн парникових газів до 2030 року. PepsiCo продовжить співпрацювати з сільгоспвиробниками в 60 країнах, аби забезпечити збереження природи.

В Україні PepsiCo — один із найбільших переробників сирого молока, овочів та фруктів від локальних виробників сільгосппродукції. 

PepsiCo спрямує всі зусилля на роботу з фермерами щодо сталого землеробства та, сприяючи впровадженню нових практик на всіх ринках Європи, надасть можливості для віртуального взаємного навчання.

2. Підтримка більш ніж 250 000 осіб, зайнятих у с/г сфері, в тому числі підтримка програм працевлаштування та зайнятості жінок. PepsiCo планує допомагати найбільш вразливим категоріям с/г громад. Завдяки програмі сталого землеробства PepsiCo вже працює безпосередньо зі своїми фермерами, обмінюючись знаннями та практиками, які збільшують прибутки і врожай. 

В Україні, починаючи з 2019 року, компанія провела 10 семінарів для постачальників картоплі, на яких експерти компанії з різних ринків ділилися знаннями на теми посадки, збору та зберігання врожаю. 

3. Стале забезпечення 100% ключових інгредієнтів — це стосується не тільки прямих закупівель основних інгредієнтів, таких як картопля, цільна кукурудза, овес та апельсини, а й ключових компонентів третіх сторін — наприклад, рослинних олій та зернових культур. 

PepsiCo закуповує сільгосппродукцію в 60 країнах, і завдяки діяльності компанії в світовому сільському господарстві існує близько 100 тис. робочих місць. Станом на кінець 2020 року компанія досягла показника в 100% прямих закупівель сільгосппродукції з відповідальних джерел у 28 країнах. У світовому масштабі цей показник досягнув 87%.

PepsiCo буде відслідковувати виконання зобов’язань зі сталого землеробства за низкою параметрів, таких як кількість гектарів, оброблюваних відповідально, і кількість фермерів, залучених до програми. Згодом до них буде додано такі показники, як покращення стану і родючості ґрунтів, зниження викидів діоксиду вуглецю, поліпшення стану використовуваних для зрошування водойм, підвищення біологічного різноманіття, а також підвищення добробуту селян. 

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *