Постачальникам сільгосппродукції порадили правильно обирати контрагентів

Від вибору контрагента залежить подальше правомірне формування податкового кредиту.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на buh.ligazakon.net.

Платник податків при виборі контрагента та укладенні з ним договорів має керуватися належною обачністю. Саме цієї позиції притримуються податківці.

Натомість платники податків уважають, якщо певний постачальник товару (робіт, послуг) у ланцюгу постачання порушив вимоги податкового законодавства чи правила ведення госпдіяльності, то це не може слугувати висновком про порушення покупцем товару вимог законодавства щодо формування податкового кредиту.

Тому, Офіс великих платників податків наголошує на обачності при виборі контрагентів — постачальників сільськогосподарської (далі — с/г) продукції. А щоб допомогти у виборі гідного контрагента, ділиться добіркою корисних порад.

1. Відсутність або недостатня кількість земельних ділянок у контрагентів.

Підприємства, які позиціонують себе як виробники с/г культур, не подають податкову декларацію з плати за землю, податкову декларацію платника ЄП 4 групи, в т. ч. відомості про наявність земельних ділянок, через що не можливо встановити походження товару.

2. Проведення аналізу с/г виробників встановлює реалізацію зерна в більшій кількості, ніж підприємство в змозі виростити.

Що це означає? Складається такий собі товарний баланс, використовуючи офіційні дані урожайності с/г культури, наявної посівної площі, залишків с/г продукції згідно фінзвітності с/г виробника. Аналізуючи усі ці показники, виявляється, що кількість реалізованого зерна може бути набагато більшою, аніж можливість його виробити.

3. Послуги перевезення.

Під час надання послуг перевезення с/г культур, у підприємств — надавачів послуг відсутні основні засоби (згідно фінзвітності), недостатня кількість працюючих, відсутній звіт за формою № 20-ОПП (про власні/орендовані ТЗ). Направляючи запити на власників авто або перевізників можна легко перевірити достовірність інформації.

4. Розбіжності між ПЗ продавця та ПК покупця.

Неточності можуть бути як зі сторони контрагента, так і покупця. ДПС постійно це контролює та у випадку виявлення таких розбіжностей, повідомляє платника не тільки листами, але й у телефонному режимі.

5. Наявність протоколів допитів посадових осіб контрагента про їх непричетність до госпдіяльності, наявність протоколів допитів перевізників с/г продукції.

 

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *