В останніх числах лютого новозеландська компанія Golden Bay Fruit зареєструвала бренд Stormy Fruit (ураганний фрукт).
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на новозеландське видання Stuff.
Під цим брендом продаватимуться яблука, побиті під час градобою, яким супроводжувався ураган, що налетів на місто Мотуека 25 грудня. Звичайно ж, яблука не мають ніяких інших ушкоджень, окрім механічних.
Страховики розповіли, що після урагану 25 грудня надійшло близько 1000 заяв про страховий випадок на загальну суму $44 млн, з них 432 заяви на $20 млн — щодо пошкодження врожаю.
«Ситуація була жахлива. Ми тяжко працювали, щоб урятувати хоч щось із цьогорічного врожаю», — розповів Хіз Вілкінс.
Як розповів генеральний директор компанії Хіз Вілкінс, значна частина врожаю була суттєво пошкоджена градом, тож ці плоди довелося негайно зібрати й викинути.
Але решта врожаю отримала тільки незначні ушкодження поверхні. Останні не дозволяли віднести яблука до першого, експортного класу, хоча якість товару залишилася дуже високою.
«В той час як яблуко виглядає по-іншому, воно має такий самий смак і такі самі поживні якості, тобто залишається великим новозеландським яблуком. Воно не обов’язково побите градом — воно може мати вм’ятину від гілки, сонячний опік, невелику подряпину — просто яблуко з трішки гіршим товарним виглядом», — говорить Х. Вілкінс.
Він каже, що бренд допоможе посилити сталість у продовольчій сфері, знизивши обсяги відходів і показуючи споживачу, що яблуко не ідеального вигляду може мати високу якість. Більша частина продукції (200–300 контейнерів) буде відправлена на експорт. Перша партія відправлена до Тайваню.
Пан Вілкінс пояснив, що попит на такі фрукти за кордоном більший, ніж на внутрішньому ринку. Також він додав, що бренд залишиться й надалі. Хоча на подібну продукцію зазвичай припадає невелика частина врожаю, урагани в Новій Зеландії останніми роками почастішали, що вселяє тривогу в садівників.
Джерело: propozitsiya.com