Трирічний стартап Pairwise залучив $90 млн на розробку та виведення на ринок фруктів і овочів з поліпшеними смаковими якостями, збільшеним терміном зберігання, покращеною врожайністю та зручністю збирання.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на newfood.media.
Інвестиційний раунд очолили Глобальний фонд харчових та сільськогосподарських технологій Pontifax та існуючий інвестор стартапу Deerfield Management Company.
Також долучилася компанія Bayer, яка досі профінансувала Pairwise на $25 млн.
Pairwise поліпшує властивості фруктів та овочів за домогою CRISPR та інших способів редагування генів. Це набагато швидше і дешевше, ніж традиційні методи селекції.
Перш ніж розширитися на весь ринок, стартап обрав для себе кілька товарних категорій. Зараз Pairwise використовує CRISPR для зміни ДНК, щоб видалити гіркоту із зелені, насіння з зовнішньої сторони ожини та кісточки з вишень.
Поліпшена зелень вийде на ринок у 2022 році. Для плодів та ягід знадобиться більше часу, адже до старту плодоношення кущі та дерева ростимуть кілька років.
Ожину без кісточок Райан Репп, керівник відділу відкриття продуктів, обіцяє представити ринку у 2023-му. Вишню — пізніше.
До слова, раннє редагування генів викликало широку критику за занадто велику таємничість цього процесу для громадськості. Споживачів досі турбує потенційний вплив на здоров’я від споживання таких харчів. Тож майбутній успіх CRISPR залежатиме від прозорості таких компаній як Pairwise.
«Доки ми дотримуємося своїх цінностей — прозорості та відкритості — споживачі любитимуть нас за це», — вважає Репп.
Джерело: propozitsiya.com