Dark kitchen («темні кухні» або віртуальні кухні) — це заклади, які працюють тільки на виніс, а фізичного ресторану не мають.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на МінАгро в екзилі.
Пандемія дала поштовх до розвитку світового ринку «темних кухонь» — за останні 2 роки він зріс на рекордні 977,5%. Загалом експерти прогнозують, що до 2024 року він виросте до $1,8 млрд.
Крім того, ринок еволюціонує.
Наприклад, у США запустився у сервіс Nextbite.
Розробники Nextbite створюють концепції ресторанів, працюють над меню, бонусними пропозиціями тощо. Але страви для цих віртуальних ресторанів готуються на різних кухнях.
У такий спосіб Nextbite завантажує кухні тих ресторанів, які втратили своїх клієнтів. З моменту весняного локдауну сервіс розробив концепції 15 брендів, залучивши до роботи понад 1000 ресторанів.
Наступного року тренд Dark kitchen вочевидь набиратиме популярності у Європі, а згодом, можливо, і в Україні.
Джерело: propozitsiya.com