Україна збільшила експорт фруктів в Сінгапур в 4.5 рази у 2018 році

У 2018 році Україна збільшила відвантаження фруктів в Сінгапур в 4,5 рази в порівнянні з 2017 роком. За 2018 рік обсяг поставок українських фруктів та ягід в Сінгапур, за даними EastFruit, досяг поки що досить скромних $61,2 тис., однак ці поставки заклали прекрасний фундамент для розвитку подальшої торгівлі плодоовочевою продукцією, так як покупці залишилися задоволені якістю української продукції. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на EastFruit.

«На початку 2018 року ми організували дві торгові місії в Сінгапур для виробників ягід та фруктів з України. Під час цих торгових місій вдалося провести ряд переговорів з найбільшими імпортерами овочів та фруктів, а також з мережами супермаркетів Сінгапуру, що вилилося в перші пробні поставки свіжої лохини і яблук у цю країну в другій половині 2018 року», – говорить Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО).

«Найголовніше, що якість доставленої продукції задовольнила сінгапурських імпортерів. Тому в 2019 році наші компанії мають можливості для розширення торгівлі. Зокрема, ми очікуємо, що загальний обсяг відвантажень яблук в Сінгапур виросте мінімум в три рази, і це якщо прогнозувати дуже обережно», – прогнозує експерт.

Що стосується лохини, то інтерес до її імпорту з України до Сінгапуру є, проте українські компанії поки мають непогані можливості по її експорту в ЄС, що легше з точки зору логістики. Проте, якщо ціни на внутрішньому ринку почнуть знижуватися, то цей напрямок експорту може стати досить актуальним.

«В кінці сезону ми зробили пробну поставку лохини в Сінгапур – один контейнер на 500 кг. Це була радше іміджева поставка, зробили це тільки, щоб подивитися на можливості доставки. Ягода коштувала 250 грн/кг (7,66 євро), з яких 70 грн (2,15 євро) пішло на транспортні витрати та логістику. На той момент, за такі ж гроші можна було продати в Україні, з поля», – розповів в інтерв’ю EastFruit керівник компанії «Українська ягода» Тарас Баштанник. «Що стосується обсягів – якщо велика британська мережа імпортує приблизно 50-70 тон лохини в тиждень, то для сінгапурського напрямки – тона в тиждень це вже дуже багато. Географічно близько знаходяться США та Австралія, які є великими виробниками ягід. Тому ті, хто кажуть, що там можна продавати лохину по $20 (17,33 євро) за кілограм – помиляються. Америка поставляє туди лохину по $4-5 (3,47 – 4,33 євро) без урахування доставки, логістика набагато краще. Ми можемо поставляти ягоду в обмежених кількостях не безпосередньо, а через Стамбул, з перепадом температур, та й в якому стані доїде ягода – залишається під питанням. Тому для нас пріоритетним буде залишатися європейський ринок – він дуже ємний та знаходиться, фактично, під боком, нехай і більш конкурентний, та вимогливий до якості», – робить висновок керівник компанії.

Аналітики EastFruit також відзначають, що Україна могла б поставляти в Сінгапур також волоські горіхи. Однак для успішних поставок волоського горіха в Сінгапур українським постачальникам необхідно поліпшити якість продукції.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *