Главная / АГРОНОВИНИ / Українські фермери незадоволені підсумками нинішнього сезону абрикосів

Українські фермери незадоволені підсумками нинішнього сезону абрикосів

Як повідомляють аналітики проекту EastFruit, в Україні добіг кінця черговий сезон абрикосів і на ринку реалізовуються залишкові партії цих фруктів. При цьому, в черговий раз більшість вітчизняних виробників незадоволені підсумками нинішнього сезону. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на EastFruit.

Так, останні партії абрикосів середньої якості українські фермери реалізовували в діапазоні 8-10 грн/кг ($0,31-0,39 кг), в той час як ще тижнем раніше в господарствах були залишкові пропозиції і більш якісної продукції по 20-25 грн/кг ($0,78-0,96 кг).

Паралельно з цим, щоб прискорити темпи реалізації останніх партій фруктів середньої та низької якості, виробники масово відправляють на переробку абрикоси по 5,0-5,5 грн/кг ($0,2-0,22 кг).

Проте, з огляду на низькі якісні показники вітчизняної продукції, ситуація, що складається в цьому сезоні, більш ніж очікувана. Також фахівці відзначають дуже низький рівень маркетингу у компаній-виробників. На сьогоднішній день у більшості українських садівників, які займаються вирощуванням абрикосів, повністю відсутня передпродажна доробка продукції. Зокрема, немає індивідуальної упаковки і брендів українського абрикоса. А найголовніше, маючи найголовніший «козир» — хороші кліматичні і грунтові ресурси — українські фермери не поспішають переходити на нові інтенсивні технології і більш вигідні з економічної точки зору сорти абрикосів.

Аналітики EastFruit проводять регулярний моніторинг роздрібних мереж України і на підтвердження вище сказаного констатують той факт, що на полицях супермаркетів України, починаючи з травня 2019 р. і до теперішнього моменту, домінує пропозиція імпортного абрикоса, якість якого в рази вищий за український. Природно, імпортні абрикоси дорожче українських, але, порівнявши якість, покупці все частіше були готові заплатити вищу ціну. І якщо імпортна якісна продукція на полицях магазинів зустрічалася постійно, то український абрикос поставлявся в мережі хаотично навіть в розпал сезону.

Підводячи підсумки, можна з упевненістю заявити, що, якщо українські фермери не почнуть переходити на нові технології і затребувані у споживачів сорти абрикосів, як зараз планують свій бізнес більшість прогресивних яблучних господарств країни, з великою часткою ймовірності вони залишаться незадоволені і підсумками наступного сезону.

Джерело: propozitsiya.com

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показанОбязательные для заполнения поля помечены *

*

x

Check Also

Україна витісняє США з китайського ринку кукурудзи

Поставки кукурудзи з України в Китай ростуть і очікуються на рівні 4 млн тон, що ...