Українські органічні продукти виходять на скандинавський ринок

Шість українських компаній вперше взяли участь у найбільшій виставці органічних продуктів Скандинавії Nordic Organic Food Fair 2022, яка завершилася в шведському місті Мальме.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на fruit-inform.com.

Українські виробники органіки презентували свою продукцію у рамках Національного колективного стенду України.

Країни Скандинавії є лідерами споживання органічних продуктів у Європі: 62% споживачів регіону є прихильниками здорової їжі, тому витрачають більше коштів на екологічно чисті продукти.

Кожен громадянин Данії витрачає €384 на органічну продукцію щорічно, швед — €212, норвежець — €83, фін — €74. Данія та Швеція мають найвищі частки продажу органічної продукції в супермаркетах (13% та 8,7% відповідно). Національна мета Швеції щодо частки органічної продукції у закупівлях до 2030 р. — 60% (у 2019 р. було 39%).

Стенд України був представлений такими компаніями:

  • Brancho — фруктові роли, яблучні чіпси, чай;
  • Healthy Tradition Official — порошкові напої, безглютенові крупи та борошно, сухофрукти, ягоди, насіння, снеки та батончики;
  • Family Garden — лохина;
  • Primfood — каші швидкого приготування, мюслі та фруктові батончики;
  • Panfruit – ліофілізовані органічні фрукти та овочі;
  • MOL’FAR Organic Tea — органічний чай.

За даними Офісу з розвитку підприємництва та експорту, Healthy Tradition Official отримала перше замовлення від стокгольмського екомагазину. Тепер шведські споживачі ласуватимуть цілющими напоями від українського виробника.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *