Для українських виробників та експортерів меду відкрився новий ринок – китайський. Процедуру відкриття ринку меду на КНР розпочали ще в 2019 році і наразі пройдено всі етапи погодження форми сертифіката на експорт.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на Держпродспоживслужбу.
«У часи війни особливо важливо підтримувати українських експортерів, відкривати для них нові ринки збуту продукції. Це створює нові можливості для українського бізнесу заробляти гроші на зовнішніх ринках, що загалом позитивно впливає на економіку України воєнного часу. МЗС разом із партнерами приділяє велику увагу цій роботі, і нам крок за кроком вдається виводити більшу кількість компаній на більшу кількість ринків», – зазначив Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.
«Це перший ринок експорту, який Держпродспоживслужба відкрила в цьому році. Було зроблено великий обсяг роботи, проведено безліч зустрічей, переговорів, здійснено аудит державної системи контрою в Україні. В планах – не зупинятися, а продовжувати працювати для забезпечення безперебійного експорту української продукції з метою посилення економічної стабільності та збільшення робочих місць в нашій країні», – наголосив Голова Держпродспоживслужби Сергій Ткачук.
Погоджена форма Сертифікату здоров’я на експорт меду з України до Китайської Народної Республіки оприлюднена на офіційному вебпорталі Держпродспоживслужби в розділі «Міжнародне співробітництво», рубрика «Сертифікати на експорт з України» за посиланням.
Ринок Китаю є дуже перспективним для експорту продукції українського виробництва і його відкриття для українського меду значно розширює можливості для вітчизняних виробників.
Джерело: propozitsiya.com