“Укрзалізниця” планує запустити послугу зернотрейдингу в пілотному режимі в 2019 році

“Укрзалізниця” має намір в пілотному режимі почати надавати послуги з трейдингу та експедування зернових вантажів вже в 2019 році. Про це заявив директор з розвитку бізнесу АТ “Укрзалізниця” Андрій Рязанцев. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на delo.ua.

“На сьогоднішній день поки ми збираємо інформацію та рахуємо ефективність цього процесу. А також знаходимося на етапі підготовки документів для розгляду правлінням та наглядовою радою. І, чесно сказати, в разі підтримки в промисловому масштабі, я б розглядав цей проект вже на наступний сезон, оскільки він вимагає певного роду організаційних та операційних зусиль. Але в цьому році ми постараємося реалізувати пілотний проект”, – зазначив він.

Як пояснив Рязанцев, цей проект необхідний для збільшення валютної виручки.

“Це те, чого сьогодні дуже сильно не вистачає для залучення іноземних запозичень під інвестиції в інфраструктуру. Ринок зерна сьогодні найбільш зрозумілий і доступний. Але це не означає, що ми не будемо дивитися в якусь іншу сторону… Ми завжди говорили, ми хотіли експортний тариф отримувати в іноземній валюті. Деякий час ми цю ідею проштовхували, і вона залишилася нереалізованою… Але, тим не менш, ми продовжуємо йти цим шляхом”, – підкреслив він.

За його словами, на сьогодні дохід від так званої додаткової діяльності становить 10-12% від загального обсягу виручки.

Рязанцев також висловив думку, що така діяльність “Укрзалізниці” не стане приводом для розгляду Антимонопольного комітету через конфлікт інтересів.

“Чиї вагони їздять краще на сьогоднішній день – УЗ або приватні? Відповідь дуже проста та прозора: приватні вагони їздять краще, швидше та якісніше. У нас цей конфлікт інтересів кожен день, коли стоїть парк приватних вагонів і стоїть парк наших вагонів. І, якщо б ми користувалися своїми якимись можливостями, то наш би парк обертався в два рази краще, ніж парк приватних власників, так?! Але такого ж не відбувається. Тобто тільки в разі, якщо ми будемо якимось чином зловживати своїми можливостями, може прийти АМКУ”, – додав він.

До інформації: компанія “Нібулон” вирішила розвивати парк власних вагонів-зерновозів і вже отримала першу партію таких.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *