Укрзалізниця з метою задоволення потреб учасників процесу вантажоперевезень та прискорення вантажних операцій впроваджує систему оперативного контролю за забезпеченням заявок клієнтів на вантажоперевезення.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз Укрзалізниці.
До впровадження такої системи оперативно долучились, зокрема, фахівці Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця», філії «Центр транспортної логістики». Також з метою мінімізації корупційних ризиків до розбудови системи оперативного контролю приєднався заступник директора департаменту комерційної роботи Сергій Мартиненко, який має успішний досвід роботи у Національному антикорупційному бюро та необхідну компетенцію.
Вказана система направлена, зокрема, на ліквідацію можливості неотримання чи затримки подачі вантажних вагонів, викорінення корупційних проявів при їх розподілу.
«На першому етапі впровадження системи ми вже здійснюємо щоденний оперативний моніторинг заявок на подачу вантажних вагонів, розглядаємо усі проблемні випадки й виправляємо ситуацію задля повного задоволення потреб клієнтів і вчасної подачі вантажних вагонів, адже кожна якісно опрацьована заявка — це, у підсумку, дохід компанії та її подальший розвиток», — наголосив Сергій Мартиненко.
Фахівці товариства підкреслюють, що якісний операційний контроль, моніторинг ситуації й швидке реагування дозволять значно підвищити якість залізничних вантажних перевезень та посилити співпрацю з усіма учасниками ринку.
Нагадаємо, що Укрзалізниця веде активну роботу, направлену на збільшення вантажообігу та частки власних вагонів під навантаженням.
Джерело: propozitsiya.com