Якщо двигун пошкодженний – це проблема від якої у власників авто починє сидіти волосся. Це незручно, страшно і дорого. На щастя, часто можна уникнути серйозних пошкоджень двигуна, якщо ви звернете увагу на те, що відбувається у вашому автомобілі.
Ми б хотіли надати вам всю достовірну інформацію – яка допоможе вам зрозуміти, що ж відбувається з двигуном вашого засобу пересування. Ось найпоширеніші попередження, які говорять про наявність проблеми.
Двигун з гідроблокіровкой
Поршні в двигунах внутрішнього згоряння призначені для стиснення суміші палива і повітря в циліндрі. Повітря легко стискається, тому ця система так добре працює. Вода, з іншого боку, неймовірно складна для стиснення. Якщо занадто багато рідини потрапляє в циліндри, то поршень або пов’язані з ним компоненти, такі як поршневий шток, швидше за все, зламаються при спробі стиснення, особливо на високих оборотах.
Один з найшвидших способів гідроблокування двигуна – це рух в умовах затоплення. Можливо також, що перегоріла прокладка викличе гідроблокіровку.
Низькі рівні моторного масла
Масло у вашому двигуні грає життєво важливу роль. Воно змащує рухомі частини двигуна, щоб вони не розривалися і не перегрівалися через тертя. Якщо у вашому двигуні недостатньо масла, двигун в кінцевому підсумку буде пошкоджений. І вам, скорше за все, знадобиться ремонт двигуна.
Щоб не потрапити в ситуацію, коли в двигуні недостатньо масла, обов’язково регулярно перевіряйте масло. Крім того, якщо у вашій приладової панелі загоряється індикатор тиску масла, не ігноруйте його. Насправді, ви повинні заглушити двигун, як тільки це буде безпечно, коли загориться контрольна лампа тиску масла. Це може відрізнити двигун, який можна полагодити, від пошкодженого, що не підлягає ремонту.
Зламаний газорозподільний механізм
Багато сучасні двигуни є двигунами перешкод. Це означає, що поршні і клапани займають частину одного і того ж простору всередині циліндрів, хоча і не в один і той же час. Якщо ремінь ГРМ у вашій машині зламається, поршні можуть вдарити по клапанам, коли вони відкриті, знищуючи їх. Це швидкий спосіб потерпіти масивне пошкодження двигуна.
Якщо ваша машина має ремінь ГРМ, а не ланцюг газорозподільного механізму, кращий спосіб уникнути цієї проблеми, замінювати його відразу ж, як система вам про це сповіщає.
перегрів двигуна
Згоряння палива всередині бензинових двигунів може створити досить тепла для плавлення і деформації металу. На щастя, система охолодження перешкоджає цьому, переміщаючи надлишкове тепло з блоку двигуна і розсіюючи його. Якщо система охолодження пошкоджена або перегоріла прокладка головки, двигун може швидко почати перегріватися.
Зазвичай кращий спосіб уникнути перегріву двигуна – зупинити його і зупинити рух. Якщо ви не бачите купу охолоджуючої рідини, що скидається на землю, можливо, краще просто дати автомобілю попрацювати на холостому ходу і, можливо, навіть збільшити обороти двигуна, поки він знаходиться в парку, щоб збільшити потік охолоджуючої рідини. Якщо охолоджуюча рідина скидається під машину, заглушіть двигун. У будь-якому випадку, датчик температури, який досягає червоного кольору – це серйозна проблема, яка вимагає уваги експерта. Ми рекомендуємо звернутися до фахівців, навченим на заводі-виробнику.