Китайський гігант з переробки свинини WH Group Ltd за підсумками 2022 року переробив на 30% більше птиці.
Компанія таким чином диверсифікує діяльність, щоб знизити витрати і стати більш конкурентоспроможною, пише Reuters.
Зазначається, що WH Group, яка володіє американською компанією Smithfield Foods, а також має операції в Європі, повідомила про зростання річного прибутку на 34,3% — до $1,4 млрд, в основному за рахунок продажу компанії Saratoga Specialty Foods за $414 млн. Без урахування цього прибуток до коригування вартості залишився незмінним порівняно з прибутком 2021 року в розмірі $1,04 млрд.
Виручка зросла на 3,1% — до $28,14 млрд завдяки значно вищим обсягам продажів упакованого м’яса в Європі від нещодавно придбаних підприємств та вищим цінам як у США, так і в Європі, щоб компенсувати зростання витрат.
У Китаї, однак, на обсяги продажів вплинули заходи з профілактики COVID.
Конкуренція у сфері переробки свинини в Китаї зростає, адже все більше виробників свиней будують бойні для інтеграції операцій.
Зростання птахівничого бізнесу є ключовим для диверсифікації діяльності, йдеться в заяві компанії. Минулого року WH Group переробила 240 млн курей, гусей та індиків у Європі та Китаї, що на 30% більше, ніж у 2021 році.
Джерело: agroportal.ua