Компанія «АМАКО Україна» провела серію передсезонних семінарів для аграріїв. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на AgroPortal.ua.
«Щорічні передсезонні семінари проводяться з метою ознайомлення клієнтів з оновленими одинцями техніки лінійки дилера та спеціальними умовами послуги сервісу від компанії. Також цього року «АМАКО Україна» презентує лінійку ґрунтообробної техніки Bednar», — говорить директор центрального регіону компанії «АМАКО Україна» Андрій Литвинов.
Представник «АМАКО Україна» каже, що компанія щороку покращує умови обслуговування техніки та виходить на новий рівень по сервісному обслуговуванню, зокрема цього року презентована оновлена майстерня.
«Для компанії «АМАКО Україна» продаж техніки не є основною метою. Наше завдання бути надійним помічником і партнером, зокрема своєчасно здійснювати поставки запасних частин і надавати якісний сервіс. Оскільки цінність будь-якої, навіть якісної техніки, можна знівелювати при неправильному обслуговуванні».
«В цьому міжсезонні ми провели більш ніж 10 подібних заходів в різних регіонах України. — розповідає Максим Чикунов, керівник департаменту маркетингу компанії АМАКО Україна. — Однією з цілей, що ми ставимо перед собою, є те, щоб пояснити нашим клієнтам які можливості вони мають для підвищення ефективності свого бізнесу. Можливо дещо навіть змінити їх бачення певних процесів в їх господарствах. Адже компанія АМАКО має насправді унікальну на ринку комбінацію переваг, які забезпечують дві основні вигоди для клієнта. Перша — це зменшення часу простою техніки. Всі ми прекрасно розуміємо, що непрямі витрати частіше за все набагато більші за прямі, тож треба мати чітко налагоджений процес обслуговування техніки, наявності та логістики запчастин, надійного партнера поруч — техніка не повинна простоювати в сезон з причини її технічного стану. Друга ж ключова вигода — це зниження вартості експлуатації техніки! При правильному обслуговуванні, експлуатації та використанні всіх можливостей гарантійного обслуговування, зниження вартості утримання техніки буде гарантовано».
Клієнти, котрі працюють з компанією «АМАКО Україна» відмічають не лише якісний та оперативний сервіс, але і хороші фінансові умови. «Ми запрошуємо спеціалістів «АМАКО Україна» проводити технічний огляд парку сільгосптехніки в зимовий період, намагаємось не доводити до поломок на полі, — розповідає директор ПП «Крупське» (Черкаська область) Володимир Барвет, — оскільки дешевше провести завчасний ремонт, ніж ремонтувати поломку».
Джерело: propozitsiya.com