Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/koppst/htdocs/koppst.kr.ua/wp-includes/functions.php on line 6121
ВР та Мініфраструктури проігнорували заклик Зеленського та бізнес-асоціацій врахувати правки до закону «Про внутрішній водний транспорт» | ► КОППСТ

ВР та Мініфраструктури проігнорували заклик Зеленського та бізнес-асоціацій врахувати правки до закону «Про внутрішній водний транспорт»

Українська зернова асоціація звернулася до президента України з листом обурення через повне ігнорування керівництвом профільного комітету Верховної Ради та Мінінфраструктури заклику Володимира Зеленського — обговорити та врахувати правки бізнесу до законопроекту «Про внутрішній водний транспорт» перед голосуванням в другому читанні. Про це пише propozitsiya.com з посиланням на сайт асоціації.

Всі учасники ринку річкових перевезень згодні з необхідністю законодавчого регулювання галузі та гармонізації національного законодавства з законодавством ЄС. Проте зареєстрований та розглянутий у першому читанні у ВР законопроект №1182-1-д  «Про внутрішній водний транспорт» створює низку загроз та перешкод для розвитку річкового транспорту та створює дискримінаційні умови для українських судновласників.

УЗА підтримала тверду позицію президента України в тому, що всі правки й зауваження до законопроєкту 1182-1-д «Про внутрішній водний транспорт» мають обговорюватися з представниками бізнесу, який працює в цій галузі, та профільним міністерством. Цей законопроект дійсно має бути погоджено з усіма сторонами, і потрібну зустріч і обговорення з бізнесом потрібно було провести до кінця серпня місяця, як закликав президент.

На превеликий жаль, депутати профільного Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури, більшість якого складають депутати від партії «Слуга народу», та чиновники Мінінфраструктури продовжують умисно ігнорувати такий підхід і проводять наради тільки для «галочки» із «зручним» вузьким колом бізнес-спільноти.

Сьогодні близько 50% всіх вантажних перевезень річкою забезпечують зерновики, левову частку яких здійснюють компанії – члени УЗА. В областях, які мають вихід до річки Дніпро, в 2019 році вирощено 44 млн. т зернових. В той же час річкою транспортовано тільки 4,9 млн. т, хоча пропускна здатність річки сьогодні складає близько 30 млн. т на рік. Динаміка зростання врожаю та експорту вимагає  розширення логістичної інфраструктури для перевезення зерна до портів.

Законопроєкт №1182-1-д в запропонованій редакції фактично знищить екологію річки, бо дозволить  скидати до річок суднові стічні води на ходу. Ба більше, дозволить це робити нікому не підконтрольним іноземним, а точніше офшорним, суднам. Вони отримують фактично преференції на виконання внутрішніх перевезень, їм буде дозволено перетинати кордон, нібито, без вантажних операцій, однак в таких умовах вони можуть як поповнювати судові припаси, в тому числі заправлятися дизельним паливом не сплативши акцизів (українські компанії повинні платити акциз), так і брати на борт об’єкти військового та/або подвійного призначення. Цей законопроект узаконить самовільне проведення днопоглиблювальних робіт будь-якими суб’єктами без будь-яких екологічних дозволів. Створюються умови, коли «річковий порт» визначений таким чином, що будь-який ФОП із одним екскаватором вже може називатися портом.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *