Віктор Помазнюк, директор фермерського господарства «Акант», що в Херсонській області продає гостру цибулю для зберігання під торговою маркою «Крапля сонця», а салатну — під маркою «Сонце». Це ще один спосіб показати покупцю якість продукції.
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на agro-yug.com.
«Загалом якість української цибулі серйозно не дотягує до європейської, — вважає Віктор Помазнюк. — Заважає те, що вирощуванням овочів в Україні займаються переважно дрібні виробники.
Оброблення препаратами, збирання й зберігання через обмежені технічні можливості вони проводять непрофесійно. Тому й на вітчизняних полицях маємо товар не найкращого вигляду, і питання експорту залишається відкритим».
Щоб переконати покупців у високій якості товару, каховський бізнесмен понад десять років тому створив торгову марку на свою продукцію: «Крапля сонця» — на гостру цибулю для зберігання та «Сонце» — на салатну.
«Запровадження бренду — це спосіб показати людям, що вони отримають якісну продукцію. Головний наш слоган: «Бути порядними з покупцем», і саме на цьому будуємо свою програму розвитку системи збуту», — підкреслив фермер.
Довідка: ФГ «Акант» — одне з перших українських с/г підприємств, що опанувало технологію вирощування товарної цибулі з насіння за один сезон. Минулого року господарство мало 250 га посівів гібридів цибулі різних груп достигання. Перед відвантаженням замовнику цибуля проходить сушіння, сортування, калібрування та фасування.
Для зберігання цибулі є сховище на 10 тис. тонн з охолодженням і без.
Джерело: propozitsiya.com