Замовлення мереж на свіжі молочні продукти збільшуються, проте очікуване збільшення попиту не відобразиться на зростанні цін, як це зазвичай відбувається.
Про це говориться у повідомленні «Інфагро».
«Виробники будуть намагатися максимально збільшити продажі свіжої молочної продукції через те, що з реалізацією більшості інших товарів є великі проблеми. В ритейлі вже практикуються розпродажі з дуже великими ціновими знижками, які часто сягають навіть 40%. За мірою збільшення продажів частота акційних заходів зменшиться, але, на відміну від минулого року, акції все одно будуть практикуватися», — вважають аналітики.
Окремі виробники намагаються також збільшувати експорт свіжих молокопродуктів, хоча зараз це робити вкрай складно, потенційні ринки збуту обмежені в обсягах закупівель. Але все ж таки в березні зовнішні продажі суттєво зросли. Основними напрямками експорту є Молдова (78%), Грузія, Азербайджан та Вірменія.
Поступово зростає і імпорт свіжої молочної продукції, хоча цей показник ще значно менший за торішній, зазначають експерти. Основний обсяг імпорту надходить в Україну з Польщі (65%), Бельгії та Німеччини.
Джерело: agroportal.ua