28 листопада в Києві відбувся перший форум LOCAL UKRAINE. Подію відвідали близько 200 учасників офлайн та онлайн, серед яких локальні виробники та власники фермерських господарств з усієї України.
Форум розпочався Панельною дискусією з представниками державного сектору: голова фінансового комітету Верховної ради Гетманцев Данило Олександрович, заступник Міністра Економіки Бігун Надія Валеріївна та заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Висоцький Тарас Миколайович, а також бізнесу – комерційний директор Auchan Україна Алла Ковалевська.
Офіційну частину відкрила Генеральна директорка Auchan Україна Марта Труш.
Серед гостей і спікерів були радник з питань сільського господарства Посольства Франції в Україні Жан Лянот, Директорка Французької торгово-промислова палати в Україні Мод Жозеф, Генеральний та Комерційний директори Auchan Польща – Олександр Сосар та Радослав Дак. Також подію підтримали та відвідали представники Київської обласної та міської адміністрації.
«З початку війни ми маємо більше 160 мільярдів кредитів виданих відповідно до програми 2-7-9. А в бюджеті 24-го року ми заклали 18 млрд на компенсацію відсотків в межах цієї програми. Програма дійсно користується попитом у бізнесу, і я закликаю всіх, хто ще не скористався, скористатися цією програмою», – розповів Данило Олександрович Гетманцев під час панельної дискусії.
Спікери форуму обговорювали важливі питання, які стосуються просування української продукції в Україні, а також потенціал розвитку експорту українських товарів, зокрема вихід на європейський ринок. Було висвітлено теми відповідального виробництва та турботи про навколишнє середовище і тварин. Партнери заходу презентували власні успішні кейси – ТМ «Мукко», ТМ «Zinka», ТМ «Mother», ТМ «Вогняр», ТМ «iBerry», а також тенденції плодово-овочевого ринку – АПК- інформ.
«Напрямок роботи з фермерськими господарствами активно розпочався у 2016. У 2017 відбулась перша зустріч з Мінагро, спілкування з асоціацією фермерів України, з КМДА та обласними адміністраціями. Тоді ж були поїздки в обласні центри, спілкування з місцевою владою, зустрічі з локальними виробниками. Фермер має найцінніше – якісний продукт. Тому завдання, яке ми перед собою ставимо – це розвивати малі господарства, надавати їм надійну підтримку і впевненість, що Auchan Україна буде поруч і обов’язково реалізовуватиме їх продукцію», – виступила Марта Труш, СЕО Auchan Україна.
Всі учасники форуму LOCAL UKRAINE, які відвідали подію, здійснили благодійний внесок, перерахувавши донат на рахунок Українського продовольчого фонду «Food Foundation UA» для реалізації спільної з Auchan Україна ініціативи – «Гаряча підтримка». Даний проєкт існує понад рік, волонтери фундації та співробітники Auchan Україна кожну суботу забезпечують гарячими обідами людей, які втратили житло в м. Ірпінь, за цей період надали більш ніж 320 тисяч гарячих обідів.
«Для нас, як для банку їжі, дуже важливо мати підтримку соціально відповідального бізнесу. Тому надзвичайно вдячні Auchan Україна за ці роки надійного партнерства» ,– ділиться керівник Українського продовольчого фонду «Food Foundation UA» Андрій Береговий.
Під час події була оголошена повітряна тривога, тому захід продовжився в облаштованому укритті. Відповідальний бізнес має бути послідовним – як усі магазини Auchan Україна, які закриваються під час тривог задля безпеки клієнтів та співробітників, так і форум LOCAL UKRAINE було релоковано.
«Форум LOCAL UKRAINE це 3-стороння співпраця: фермери, які створюють продукт, команда Auchan Україна, яка просуває його та влада, яка нас підтримує», – підсумовує Марта Труш СЕО Auchan Україна.
Джерело: propozitsiya.com