Із загального обсягу споживання м’яса в Україні частка яловичини складає всього 6%. Такої кількості ВРХ, яка є сьогодні в Україні, вистачає для внутрішнього ринку. Для виходу на зовнішні ринки потрібно збільшувати поголів’я.
Про це розповів засновник і співвласник ТОВ «Лубним’ясо», Skott Smeat™ Андрій Науменко на UKRAINIAN LIVESTOCK SUMMIT.
До 2018 року підприємство «Лубним’ясо» було найбільшим експортером замороженої яловичини в Україні. Везли продукцію до Узбекистану, Казахстану, Азербайджану, трішки до Вірменії, Туреччини. Зараз виробник працює з Китаєм, Казахстаном, Азербайджаном, Молдовою.
«Щодо Китаю, все, що ми виростимо і виробимо за 5 років, там з’їдять за тиждень. Тому переживати за те, що нам не буде куди продати продукцію, не варто, завжди буде споживач. Чисельність населення в світі збільшується, потреба в якісній їжі й у протеїнах буде завжди. Питання тільки в ціні, як ефективно ми це все виростимо, переробимо і поставимо на якийсь ринок. Звичайно, краще поставляти не напівтуші, а вже готову продукцію, максимально готову до споживання», — говорить Андрій Науменко.
Вікторія Полевик, AgroPortal.ua
Джерело: agroportal.ua