Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the gd-rating-system domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/koppst/htdocs/koppst.kr.ua/wp-includes/functions.php on line 6121
Українські експортери органічної продукції стикаються з логістичними проблемами | ► КОППСТ

Українські експортери органічної продукції стикаються з логістичними проблемами

Громадська спілка «Органічна ініціатива» у співпраці з дослідницькою агенцією MZ HUB провела дослідження потреб українських експортерів органічної продукції. Опитування показало, що у 2024 році попит на українську органічну продукцію зріс, але експортери стикаються з серйозними викликами.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на organicinitiative.

60% опитаних компаній повідомили про складнощі з логістикою, зокрема на польському кордоні. Ще 45% експортерів залежні лише від двох-трьох країн, що створює ризики. Окрім цього, 32% компаній мають проблеми з постачанням сировини за доступною ціною, 29% зіштовхуються з високою конкуренцією на міжнародних ринках, а 28% зазначають про посилені вимоги до якості продукції.

Найбільше української органічної продукції у 2024 році експортували до Німеччини, Польщі, Нідерландів, Італії, Австрії, Франції, Швейцарії, Бельгії, Молдови та Чехії. 

Попри труднощі, 54% експортерів планують вихід на нові ринки у 2025 році. При цьому 88% будуть просувати вже наявну продукцію, а лише 12% планують пропонувати нові товари. Серед перспективних ринків – Франція, США, Швейцарія, Канада та Велика Британія.

Експортери вказали, що для розширення ринків їм необхідні:

  • збільшення обсягів виробництва;
  • розвиток власної переробки;
  • налагодження партнерств.

Також серед рекомендацій для підтримки українських виробників – покращення логістики, аналітика нових ринків, маркетингова підтримка та освітні програми для експортерів.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *