Українські експортери органічної продукції стикаються з логістичними проблемами

Громадська спілка «Органічна ініціатива» у співпраці з дослідницькою агенцією MZ HUB провела дослідження потреб українських експортерів органічної продукції. Опитування показало, що у 2024 році попит на українську органічну продукцію зріс, але експортери стикаються з серйозними викликами.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на organicinitiative.

60% опитаних компаній повідомили про складнощі з логістикою, зокрема на польському кордоні. Ще 45% експортерів залежні лише від двох-трьох країн, що створює ризики. Окрім цього, 32% компаній мають проблеми з постачанням сировини за доступною ціною, 29% зіштовхуються з високою конкуренцією на міжнародних ринках, а 28% зазначають про посилені вимоги до якості продукції.

Найбільше української органічної продукції у 2024 році експортували до Німеччини, Польщі, Нідерландів, Італії, Австрії, Франції, Швейцарії, Бельгії, Молдови та Чехії. 

Попри труднощі, 54% експортерів планують вихід на нові ринки у 2025 році. При цьому 88% будуть просувати вже наявну продукцію, а лише 12% планують пропонувати нові товари. Серед перспективних ринків – Франція, США, Швейцарія, Канада та Велика Британія.

Експортери вказали, що для розширення ринків їм необхідні:

  • збільшення обсягів виробництва;
  • розвиток власної переробки;
  • налагодження партнерств.

Також серед рекомендацій для підтримки українських виробників – покращення логістики, аналітика нових ринків, маркетингова підтримка та освітні програми для експортерів.

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *