Після маси шпигунських фото в Амстердамі нарешті представлений оновлений компактний кросовер Ford Kuga 2020 модельного року. В якості короткого ліричного відступу нагадаємо, що на північноамериканському ринку він більш відомий як Ford Escape – і там прем’єра кросовера відбулася всього на добу раніше європейського дебюту.
Головне, що варто відзначити відносно нового Ford Kuga – це, звичайно, дизайн: еволюцією стилю тут і не пахне, повна та остаточна революція. При цьому, що цікаво, в окремих рисах і гранях можна спробувати простежити запозичення з якимись азійськими виробниками. Але це буде невірним, з плагіатом намагаються не балуватися навіть китайські виробники, що вже говорити про американських.
Екстер’єр
Тим ні менш, а змінився Ford Kuga нового покоління повністю. Об’єктивно простіше спробувати знайти щось старе, ніж перераховувати нове. Але як раз з першим виразно будуть складності: кросовер може похвалитися більш ніж значним списком тільки зовнішніх нововведень:
- нова головна оптика;
- нові грати радіатора;
- нові бампери;
- нові крила;
- нові двері;
- нова лінія вікон з абсолютно іншим спадом на задніх стійках;
- більш скошене скло дверей багажника;
- нова задня оптика;
- нові грані самих дверей багажника;
- нові колісні диски;
- трохи більше похилий дах.
Як видно, єдине, що дійсно об’єднує колишнє і нове покоління кросовера — це власне ім’я. Оскільки чогось ще загального у них немає.
При цьому є й деякі не самі позитивні зміни: з огляду на те, що перед нами нехай міський, але все ж кросовер, дивно побачити в новинці фарбовані в колір кузова пороги та відсутність звичних уже чорних пластикових накладок на колісних арках. Таке ж неприкрите «неподобство» легко помітити також в передньому і задньому бампері.
Інтер’єр
У салоні змін не менше: його перекроїли повністю, не залишивши, здається, на звичних місцях майже нічого. Нове кермо, цифрова панель приладів, абсолютно нове формування центральної консолі та центрального ж тунелю.
На консолі дисплей мультимедіа «переїхав» вгору, нижче розташувалися дефлектори обдування, ще нижче — блок клімату. Центральний же тунель описувати можна ще менше: замість звичної ручки КПП тепер красується шайба, нижче — кнопки гальма стоянки та нечисленних помічників що відключаються. Збоку, як і раніше, відсіки підстаканників.
Але якщо оформлення екстер’єру та інтер’єру нового Kuga 2020 на AUTO.RIA №1 серед автомобільних сайтів в Україні — це в першу чергу декор, то дійсно головні нововведення ховаються глибше. Хочеться відзначити, що на сайті база транспорту, яка забезпечує щоденні продажі в кількості до 1400 штук.
Технічні характеристики
В основі оновленого Ford Kuga 2020 покладена нова модульна платформа C2, яка тільки нещодавно почала встановлюватися в нові Фокуси. Виробник відзначає не тільки збільшення на 10% жорсткості кузова на кручення, а й зменшення маси на 90 кг. При цьому незначно змінилися не тільки зовнішні габарити (новинка трохи ширше і довше попередника), а й зросла з 2690 до 2710 мм колісна база:
- довжина: +89 мм;
- висота: -20 мм.
Серед інших корисних і приємних цифр варто відзначити збільшення місця в плечах передніх пасажирів (+43 мм) і в ногах на рівні стегон (+57 мм). Відповідні показники заднього ряду рівні додатковим 20 і 36 мм. Попри мінус 2 см загальної габаритної висоти, простір над головою теж зріс: +13 мм на першому ряду і помітні +35 мм — на задньому.
Зазнала помітних поліпшень і моторна гамма нового Куга:
- 1,5-літровий бензиновий мотор у варіантах виконання 120 і 150 сил;
- 1,5-літровий дизель 120 сил;
- 2-літровий дизель 190 сил.
У тандемі — вибір між 6 ступеневою механічною і 8-діапазонною автоматичною коробками передач, привід передній або повний.
Крім того, очікується поява гібридної модифікації кросовера:
- Можливість приєднання до розетки гібрид буде пропонуватися з атмосферним 2,5-літровим мотором, електродвигуном і блоком акумуляторів загальною ємністю 10,3 кВт. При сумарній потужності 225 сил кросовер зможе проїхати на електротязі до 50 км, а паспортна середня витрата палива складає всього 1,2 літра на сотню.
- Паралельний гібрид (без підключення до розетки) буде оснащуватися тим же двигуном, однак помітно менш місткою батареєю. Вона лише короткочасно допомагає в окремих випадках, але не дозволяє рухатися виключно на електротязі. Витрата палива при цьому помітно вище: 5,6 літра на сотню.
- Дизельна версія Kuga EcoBlue Hybrid крім 2-літрового 150-сильного мотора оснащена 48 вольтовим генератором. Також відсутність чистої електротяги, проте витрата досить приємна: близько 5 літрів на сотню.
Оснащення
Багаж нової Куги приємний, хоч і помітно залежить від обраної модифікації:
- модем з Wi-fi;
- проекційний дисплей;
- бездротова зарядка для смартфонів;
- система запобігання фронтальних зіткнень при русі заднім ходом;
- помічник при паркуванні;
- функція відкриття багажника без рук.
Крім того, кросовер можна обладнати аудіосистемою B&O з десятьма динаміками, системою активного заглушення шумів, комплексом безпеки Co-Pilot360 з адаптивним круїзом, системою моніторингу сліпих зон, функцією допомоги при екстреному маневруванні, передньою і задньою ширококутними камерами.