Главная / АГРОНОВИНИ / 460 іноземних покупців відвідали єдиний в Україні «продовольчий хаб»

460 іноземних покупців відвідали єдиний в Україні «продовольчий хаб»

У Києві з 27 по 28 листопада 2019 року відбулась ІІІ Міжнародна виставка продовольчої продукції Ukrainian Food Expo 2019.

Основний концентрат цього року був на b2b та повне «занурення» в експорт.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз UFEB.

Міжнародна подія зібрала на одному майданчику 158 експонентів, 3859 відвідувачів та 460 іноземних покупців з понад 60 країн світу. 
Організатором виставки виступила Рада з питань експорту продовольства (UFEB) та за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Єдиний в Україні «продовольчий хаб» представив бізнес-відвідувачам широку лінійку продукції від виробників продовольчих товарів, серед яких: м’ясо та вироби з м’яса, молоко та молочні продукти, кондитерські та хлібобулочні вироби, бакалія, риба та морепродукти, овочі та фрукти, олійно-жирова продукція, алкогольні та безалкогольні напої, мед, різноманітні снеки, еко продукція, навіть унікальні, такі як равлики та багато інших. А також, були представлені постачальники обладнання та технологій для харчової промисловості. 
Тож, кожен з відвідувачів мав змогу знайти партнерів тої продукції в пошуку якої знаходився.

На одному майданчику вдалося зібрати провідних вітчизняних виробників харчових продуктів та напоїв, керівників та топ-менеджерів у сегменті HoReCa та рітейлу, українських дистриб’юторів, іноземних імпортерів та трейдерів, а також постачальників обладнання та технологій для харчової промисловості.

Протягом дводенного B2B марафону українських виробники мали змогу заявити ринку про себе, презентувати свій продукт цільовій аудиторії та розширити ринки збуту і кожен учасник мав можливість провести переговори з потенційними партнерами, укласти вигідні контракти, налагодити партнерство та корисні ділові зв’язки.

Ділова програма виставки включала в себе 8 бізнес-заходів: «М’ясний бізнес 2019», «Milk Processing 2019», «Бакалія 2019», «VII Українсько-німецький форум харчових продуктів», «Confectionery & Bakery 2019», «Fruits, Berries & Vegetables 2019», «Експорт олії з України 2019» та новинка цього року, конференція «Drinks». Учасники заходу протягом інтенсивних годин отримували цінну інформацію від кращих українських та міжнародних експертів галузі для розвитку свого бізнесу та реалізації амбітних експортних цілей.

Значний ажіотаж викликала B2B зустріч, яку було спеціально організовано для представників кондитерської галузі другого дня виставки Ukrainian Food Expo 2019.

Більше 20 українських виробників кондитерських виробів зібрались на зустрічі. Серед них «Yarych» LLC, AVK, ТОВ «Домінік», ТОВ «Т Престиж», ЗАТ «Житомирські Ласощі», Булочна «Крендель», ТОВ «Хлібзавод №1», ТОВ «Кондитерська фабрика ТУРРОН» та інші. Кожен з них мав змогу особисто поспілкуватись з іноземними закупівельниками, презентувати їм свою компанію та продукт, домовитись про співпрацю і в майбутньому почати постачати до них свою продукцію.

Серед запрошених представників іноземного бізнесу були: Bill Solutions SRL (Румунія), Dekorativna točka d.o.o. (Хорватія), Firenze Com SRL (Румунія), MALCICRIS SRL (Румунія), А-Інвест (Македонія), Popular Traders (Пакистан), MCAcomercial (Румунія), Protary Import & Marketing (Ізраїль), Senic Com SRL (Румунія).

Подібні заходи є чудовою можливістю для українських виробників відкрити для себе нові ринки збуту та зав’язати тісні ділові відносини.

 

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показанОбязательные для заполнения поля помечены *

*

x

Check Also

Милованов упевнений, що українці вже готові до реформи землі

Тимофій Милованов На думку міністра, у власників землі буде більше шансів отримати кредитування, ніж у ...

David Montgomery Womens Jersey