Український агрохолдинг Agricom Group затвердив нову стратегію, згідно з якою протягом наступних 5 років у розвиток буде інвестовано понад $20 млн. Кошти планують залучати шляхом реінвестування прибутку та кредитних ресурсів (за необхідністю).
Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-реліз Agricom Group.
За словами Петра Мельника, Agricom Group рухатиметься у напрямку розвитку виробництва та впровадження інновацій, збільшення маржинальності бізнесу та сталого розвитку (sustainability).
У розвиток агронапрямку буде направлено 10%, у розширення лінійки продукції ТМ «Добродія» — 60% та у входження в нові напрямки діяльності — 30%. Одним із таких напрямків стане розширення присутності агрохолдингу в сегменті вівса.
«Нині овес є обов’язковою і стратегічною культурою у сівозміні Agricom Group. Наразі у нас є потужний завод “Добродія”, який виготовляє близько 30% українських пластівців. І якщо дивитись у розрізі сировини, то ми споживаємо також до 30% українського вівса для виробництва нашої продукції. Тож, ми активно працюємо з науковцями українських і зарубіжних компаній, тестуємо на наших землях близько 20 сортів вівса. У нинішньому сезоні збільшили площі удвічі і засіяли цією культурою 2,6 тис. га», — поділився Петро Мельник.
Нині у світі актуальні тренди, які рухають ринок вівса вперед з шаленою швидкістю.
Серед них пан Мельник назвав наступні: 1) тренд на вживання здорових і корисних продуктів, 2) збільшення прихильників каш швидкого приготування, 3) зростання попиту на вівсяне молоко, 4) щорічне збільшення потреби у вівсі на світовому ринку, 5) зростання цін на цю культуру на світовому ринку, 6) високу рентабельність вівса.
Тож, Agricom Group буде нарощувати свою присутність у даному напрямку.
Джерело: propozitsiya.com