Агросектор зробив найбільший внесок у рекордну перевалку вантажів морпортами України

За підсумками 2019 року морські порти України збільшили обсяги перевалки вантажів на 18,4% та вийшли на рекордні показники за всю історію існування.

Річний обсяг перевалки вантажів 13 діючих портів вперше перевищив 160 млн тонн.

Про це пише propozitsiya.com з посиланням на прес-службу Адміністрації морських портів України (АМПУ).

«Морські порти України третій рік поспіль демонструють збільшення перевалки. Цього року наші 13 портів, за виключенням тих що залишилися на території Криму, досягли рекордної позначки за всю історію їх існування — 160 млн тонн.

Зафіксовані максимальні показники перевалки зернових вантажів та руди. Контейнерні перевезення здолали 10-річний максимум — 1 млн TEU. Одразу чотири порти — Південний, Миколаїв, Чорноморськ та Ольвія — вийшли на максимальний обсяг перевалки з моменту свого заснування.

І, нарешті, АМПУ вдруге спромоглася забезпечити днопоглиблення у портах в обсязі понад 7 млн куб. м»,— відзначив керівник Адміністрації морських портів України Райвіс Вецкаганс.

Найбільший вклад у рекордну перевалку прогнозовано зробив український агросектор. Хлібні вантажі та олія склали понад третину (37,7%) від загального обсягу вантажопотоку в українських портах. Перевалка зернових у порівнянні з 2018 роком зросла на 32% до 54,6 млн тонн. 

Зростання перевалки у 2019 році спостерігалося за усіма напрямками: експорт, імпорт, транзит, внутрішні перевезення. Але найбільш значущим — на 22,2%, до майже 121 млн тонн було зростання експорту продукції українських виробників. Імпорт збільшився на 8,7% до 25,8 млн тонн. Перевалка транзитних вантажів зросла майже на 8% у порівнянні з минулим роком до 11 млн тонн. 

Лідерами за обсягом перевалки вантажів у 2019 році традиційно є чотири порти: Південний — 53,9 млн тонн (+ 26,1%), Миколаїв — 33,4 млн тонн (+14,5%), Чорноморськ — 26,2 млн тонн (+21,4%), Одеса — 25,3 млн тонн (+16,8%). 

У 2019 році кількість перевезених річкою Дніпро вантажів зросла на 19% до майже 11,8 млн тонн. Зокрема, майже на 33% збільшено перевезення металопродукції і на понад 54% — зернових. За рік їх перевезено 1,7 млн тонн та 4,9 млн тонн відповідно.

Зростання перевезень вантажів Дніпром відбувається на тлі зменшення кількості суднопроходів на 27%. Це свідчить про збільшення рівня завантаженості суден та покращення умов судноплавства.

Це відбувається зокрема й за рахунок днопоглиблення на водосховищах Дніпра, які філія АМПУ «Днопоглиблювальний флот здійснила вперше за останні 6 років.

 

Джерело: propozitsiya.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *